Undutchables Recruitment Agency is de pionier in de werving van internationaal personeel in de zakelijke sector in Nederland. Undutchables combineert meertalig talent met uitdagende banen hier in Nederland. Zij geloven dat om internationaal succes te behalen, je niet alleen de taal van de markt moet spreken, maar ook de cultuur ervan moet begrijpen. Undutchables doet beide!
Het samenbrengen van internationaal talent en verschillende culturen vormt daarom ook een grote rol binnen Undutchables. Een manier om dit uit te dragen is met het Eurovisie Songfestival. Undutchables is namelijk groot fan van het Songfestival en geeft daarom ook elk jaar een groot feest in het St OlofsKapel van het NH Barbizon Hotel te Amsterdam. Deze historische kerkkapel met hoge plafonds was uitbundig en met het thema van “An evening in the Orient” voelde bij het betreden van het gebouw net als een Oosters Paradijs. Rode lantaarns hingen aan de plafonds, bamboeplanten langs de muren en er was een fotohoek met een echte riksja waar gasten konden zitten en foto’s konden maken!
Onder de menigte was er een Geisha op stelten, een God of Fortune die rondwandelde met het uitdelen van “Fortune Cookies” en om 22.30 uur was er een speciale amusementsverrassing; een traditionele Chinese leeuwendans! Het dansen kwam pas echt op gang op onze dansvloer die de hele nacht in verschillende kleuren werd verlicht. Voor degenen die het Eurovisie Songfestival live wilden zien was er een comfortabele lounge op het balkon boven waar gasten konden luisteren naar het Eurovisie Songfestival met de draadloze hoofdtelefoons (the silent eurovision party). Op die manier werden de fans niet lastig gevallen door de DJ beneden en konden ze comfortabel naar de liedjes luisteren en songfestival volgen.
In opdracht van Undutchables Recruitment Agency & NH Barbizon Hotel mochten wij gedurende dit evenement de audiovisuele technieken verzorgen. Wij kijken terug op een geslaagd evenement en kijken vooruit naar volgende editie.